曾智華
幾年前,民政事務局前局長及香港平等機會委員會前主席林煥光拍咗條片,內容與當時的建制派諗法不太脗合,故冇乜傳媒播放,反應也不大,但我佩服佢的勇氣,且絕對認同講法。
佢講乜?正是人誰無過,請各位掌權者捫心自問,在人生路途上曾否犯過錯?當然,有啲畀人揭發,有啲好彩走得甩,但總的來說,人人都會犯錯!
既然人人都會犯錯,如此,就應互相給予別人改過自新,重新上路的機會,絕對不應因一時之錯而將別人前途封殺。
這種聲音,本來對社會很正面、很健康,但當時太過微弱,無法成為主流。終於等呀等,等到一位有代表性人物表態了。邊個?正是保安局局長鄧炳強。
鄧炳強前幾日出席香港青年協會「青年違法防治中心」一項名為「重新出發」的嘉許計劃頒獎禮,表揚十二位曾經犯事而改過自新的年輕人,位位不單改過,更願以自己的經歷,勉勵其他曾失足者再次站起來,踏回人生正路。
鄧炳強高調呼籲社會各界,給予犯事的年輕人多些改過自新機會,並形容社會的信任、接納與包容,將有助年輕人改過及在人生路上重新出發,若一個又一個走回正途,將會成為貢獻香港的龐大力量。
係咪講得好好呢?不過⋯⋯有點可惜,這段「重要新聞」,好似唔多覺有幾多傳媒報道,就算有,都只在不覺眼之處細細段刊登。
今日,小弟率先大大聲作出要求,請所有關心年輕人的掌權者,都Echo鄧炳強局長的呼籲,齊齊再三提醒全個社會,務必要畀機會犯過事的年輕人改過自新。林煥光說得對,誰沒試過走錯路?若如此,為乜唔在需要時,伸出援手拉人一把,齊為香港做點好事呢!

