老男人佳音

從來冇諗過,男人去到咁老仲可以咁勁!

記得童年時望著父親及一眾叔伯,覺得男人40幾已紛紛露出老態,歲月無情,殘晒。故此,55歲退休合理,60左右已紛紛拜拜去也。

但發展到今天?唔係嘛,乜個個食 仙丹乎?最大「笑料」當然為腳震震懵閉閉成日PK的拜登,竟80高齡做美國總統,更雄心勃勃爭取連任!

而佢對手特朗普都唔細,70有6,仍日日想捲土重來,權力欲及權力火,半點也沒減退。

更神奇,原來老男人的性能力可以好勁!勁到匪夷所思!說來,近十年小弟身邊同齡之輩,已紛紛前列腺發大,又或性欲日漸「力不從心」,諗住個個都係咁上下 ?

原來唔係!你睇鋼琴家劉詩昆,83歲得女,問你服未呢 ?

荷里活的老男人產子更熱鬧,先有79歲金象影帝羅拔迪尼路宣布再為人父。跟住一個更勁,83歲的阿爾柏仙奴,也一擊(唔知係咪 )即中,做得佢個孫咁年紀(29歲) 女友Noor Alfallah宣布懷孕。

最過癮,荷里活巨星的女友及老婆,好似「踢波」咁,一時你交畀我,一時我大腳全中畀你。

例如呢位Noor妹妹,咁細年紀,已經可以短期同幾個名人有一手,當中包括90幾歲的巨星奇連伊士活及70幾歲的米積加。你話啦,以我 少少保守的華人睇,係咪有多少O嘴呢?

最近香港有位移民的大教授,雖則80幾歲,但早年喪妻,獨身一段日子後,如今身邊又有 紅顏知己喇。

大教授散布全球的弟子,不少已70多歲,見到老師咁有艷福,笑不攏嘴問:「咦,佢會否又變『阿爾柏仙奴』呢?哈哈哈!」

Uncategorized