大賽聽張福元分析

上星期遮打盃一級賽,「元老馬評家」張福元,一箸夾中單Q「將王」搭「浪漫勇士」,賽前分析有板有眼有根有據,與其他「靠估馬評家」又或「陰謀馬評家」所言者,有頗大分別。

  任何馬評人,一周畀十幾二十場貼士,根本大部分是盲俠飛鏢,能中三分一已不得了,肯定早早住 上半山區。但事實係絕大部分馬評人,皆只能住在山腳,這個令我想起某富豪揶揄:「日日打開財經版及電台電視,見到 財經演員點紅點綠,冇料當四條去誤導散 ,唉 真係好陰功 。事實你有幾可見到正所謂財經專家發達,住 上半山區 ?」

  富豪所言,未免有點兒刻薄,但也算是一矢中的。所以,無論投注賽馬或買股票,小市民應知,此乃遊戲一場,你是幾乎必輸 。

  幾乎必輸,當然包括馬評人。

  不過,賽馬到底是項運動,總的來說仍是優勝劣敗,尤其高獎金的級制賽事。簡單,獎金由幾百萬元到一千萬元,個個都想贏,有名又有利,點會明明贏得走去輸咁戇居?

   ,明天又有一場級制賽,建議大家又要先聽聽張福元點睇 。此乃「沙田銀瓶」三級賽,跑千二米,短途馬王「金鑽貴人」 重磅掛頭牌出戰。

  有人話:「喂,好等錢使咩?呢類賽事獎金唔高,又要讓磅,咁重,隻馬好傷 。兼且讓磅賽分分鐘被偷雞,點解唔留返 里程,專攻平磅賽呢?」

  原因真係要問問練馬師文家良及馬主鄭氏一家 。呢個決定,多少有點怪!

  呢場八隻馬有四隻屬「蔡氏宗親會」,我會以「金鑽貴人」做二重彩複式膽,一拖四。

  另一場三級賽,「美麗同享」及「永遠美麗」做二重彩單式膽,拖四隻!

Uncategorized