調查結果肯定唔準

警方公布首季騙案數字,錄得8886宗(咁鬼好意頭 ),按年飆升六成半。驟眼睇落,嘩,好似好勁喎。不過,只要你向身邊任何人問問,都知今時今日騙案早早「水銀瀉地」,點可能一季只得八千幾宗呀?八萬幾都已經講少 !因為大量市民中招或冇中招,基於不同原因,連報案都費事。

  點解咁多人行騙?騙徒十之七八乃「經濟學專家」,完全明白付出及風險與收入不成正比,甚為著數也。

  執法者老友拉過不少騙徒,部分非常坦白:「阿Sir,又唔使偷,又唔使搶,毋須用暴力,只需坐在冷氣房,用Handsfree不停打電話已經掂,好似釣魚 ,有耐性,肯定有水魚上釣。N咁多騙案, N咁多人受騙,斷正機會根本唔大,加上刑罰唔算重,非常博得過 !」

  某政黨基於騙案火箭式上升,於是在網上及街頭做訪問,睇睇騙案最新走勢。

  調查訪問 六百幾人(喂,少唔少 呀?),結果發覺七成受訪者每周收到三至五個疑似騙徒訊息( ?每周三至五個?咁我與大群老友肯定屬於不普通的人 ,因我 個個每日最少收到五至七個幾乎肯定係行騙電話訊息!

  另外,政黨調查又顯示,一成香港人曾墮入不同的騙局陷阱。(哈哈哈,一成?倒轉就會!香港人一生之中從未畀人呃過的,肯定不足一成!)

  小弟認為某政黨調查結果得啖笑,完全唔準。事實,單單個人認識的朋友,由普通小市民打工仔到明星、大狀、醫生、CEO、富豪、高官、議員 以至執法者(珍珠冇咁真)皆九成曾中招。

  不過,呃騙你,並不一定犯法 。例如朋友作個悲慘故事呃你借錢,然後扮失憶唔還啦。

Uncategorized