幸運馬神會再來?

上周三晚賽事,本欄符符碌碌,貼士畀一隻中一隻,正是四班一千米的「顏色王子」,出閘狂放,一放絕塵,竟贏四個幾馬位,對手完全冇得跑。賠率更是超高,八倍幾,半冷。點解?無他,排十一檔,普通馬迷當然以為因外檔被頂死。

  其實跑一千米只要前速夠快,排外檔冇問題。因為一彈離即埋欄,再按住留力,絕對冇乜蝕底。我刨此馬,正是發覺佢可以有噴射前速,不過並非常用。

  以韋達咁老練,當然唔會 畀你睇,故此只今季試 兩場前速入P就收工,形勢有利就落搏殺令,即時大變身。

  今晚又有場三班一千米,不少老友以為小弟是「馬神」(神棍就會),紛紛來電問貼士。

   ,講明,真正的馬神專收叻仔,若我牙擦擦以為自己好掂,咁結果必被玩謝,冇咁 ,不過,就當玩玩 分析啦。

  「美麗第一」今季在韋達訓練下,出五次三Q一P,但馬主郭太仍決意轉倉,會否太心急呀?呢場若是大熱,我一定唔行頭,因跑開千二米,縮一千米,可能先陣上試馬。

  「凌厲」勁,但又係長期千二米縮一千米,冇W相。

  方嘉柏「巴薩諾瓦」上季七十七分W一千米,今季可能會在此場變身,揭竿起義。

  告東尼的「浪茄仔」途程專家極穩定,要!

  韋達「天火同人」亦專攻一千米,今仗明刀明槍要做「美麗第一」攔路虎,以洩被拉倉之憤。

  羅廄「英雄豪邁」也是一千米專才,要預埋。

  黎廄「萬眾開心」今季收夠籌,應該先回氣。

  呢場全無重心,故此有機會的,都應包攬,為求好分,我決定飛起「美麗第一」及「凌厲」。

  一於用「巴薩諾瓦」、「浪茄仔」、「天火同人」及「英雄豪邁」四隻複式二重彩,再PQ, 一百八十元下注。希望幸運馬神又再降臨。

Uncategorized