專欄|藍月槍手和味濃

英超第30輪,三頭馬車爭奪榜首,今周矚目大戰,曼城主迎阿仙奴,將會影響英超聯賽榜走勢。

主隊藍月亮聯賽首循環以1:0敗走兵工廠,此仗勢要報仇雪恨。在國際賽期間,隊中不少球星要向國家隊報到,而後防球員史東斯、基爾獲加,以及文路爾艾簡治似乎帶傷,今場未知能否趕及復出。不過前鋒線人員充裕,中場「手術刀」奇雲迪布尼在陣,提供創造力,但前線能否爭取多入球,就要問問暫時英超失波最少的阿仙奴。

客隊兵工廠對上一場聯賽敗仗追溯至去年12月作客富咸。今年英超全勝嘅阿仙奴狀態大勇。但首循環主場對陣曼城贏波嘅入波功臣,左翼加比爾馬天尼利因傷上陣成疑,若久傷復出嘅祖利安添巴上陣,或會令阿仙奴左路嘅進攻更多變化,不過考慮到今場作客曼城,穩陣起見,似乎會防守行先,再用死球角球爭取入波。佩芝

—–

《星島申訴王》推出全新項目「區區有申訴」,並增設「我要讚佢」欄目,現誠邀市民投稿讚揚身邊好人好事,共建更有愛社區。立即「我要讚佢」︰https://bit.ly/3uJ3yyF

即時體育