陰目偵信丨保錡 阿Dee 肥仔登銀幕 拍動作場口互相傷害

男團ERROR何啟華(Dee)、梁業(肥仔)、郭嘉駿(193)及吳保錡(保錡)首次合體登大銀幕,拍靈異題材英皇電影《陰目偵信》,肥仔艷福無邊跟黃正宜(阿正)有親嘴戲,若然可以自選感情線,保錡、阿Dee同肥仔異口同聲揚言要揀有錢的周家怡。

阿DEE拍戲扯親橫膈膜肌肉內側
阿DEE拍戲扯親橫膈膜肌肉內側

 

ERROR首登大銀幕
ERROR首登大銀幕

 

肥仔同阿正有親熱戲
肥仔同阿正有親熱戲

 

保錡笑指被肥仔整傷
保錡笑指被肥仔整傷

 

劇照
劇照

 

劇照
劇照

 

戲中四子化身專門處理靈異案件的偵探社員,應邀為大廈住客譚旻萱(Mandy)、郭思(Suey)及周家怡調查兼捉鬼,卻鬧出笑料。戲中有陰陽眼特質的肥仔,自言沒見過靈界朋友,動作戲亦不及阿Dee多,最爆笑保錡搭嘴,指肥仔曾揚言要做新一代洪金寶去接棒,肥仔即否認有講過。談到最難忘場面,肥仔表示在貨櫃內將他整個人拋開搞到他撞倒,當時需要3位工作人員利用威吔才能夠吊起他。他說:「聽聞係出動行內最大隻嘅師傅,我就無受傷,戴好護墊保護。」

阿Dee飛簷走壁親身上陣
阿Dee自爆有場戲在大廈天台飛簷走壁,雖然有替身,但親身上陣飛出去再彈回來幾次,期間扯修橫膈膜肌肉內側。「我好飲恨,當我知動作點做得好睇,就係我整傷之後剎那!超唔開心。」保錡笑指被肥仔整傷,事緣拍攝時要吊威哋營造被引力吸住的效果,由於肥仔太重,長時間壓在保錡左腳上,因而觸及左腳韌帶撕裂舊患,肥仔聞言即謂:「咪屈我!你嗰日都無話我整到你。」

肥仔要求阿正真咀被拒
戲中肥仔可謂艷福無邊,當中跟阿正有嘴戲,他笑言要求阿正不如真嘴但被她拒絕。「佢話怯!我咪一嘢車埋去囉!」阿Dee搞笑謂:「我都覺得辛苦阿正!」談到今次跟Mandy、Suey及周家怡合作,若然可選擇想跟那位有感情線?保錡、阿Dee同肥仔異口同聲揚言要揀周家怡,因為對方有錢可養他們。保錡話:「上次宣萱失敗咗!要揀第二個。要咁長情咩?呢套戲揀周家怡,拍完呢部戲唔掂就下個囉!」

文:鄺芷瑩  圖:羅安強

 

《星島頭條》新網站有更多精彩內容:http://www.stheadline.com/

 

即時娛樂