我會買Vs.我不會買

(曾智華)

幾時入市買股,我不會考慮群眾情緒或甚麼經濟大勢(人人靠估),反之,只鎖定三兩隻長期投資的重點股,有耐性地等!

如昨天透露的港交所,我會分兩部分處理。一部分買 唔理,長線放退休組合,雷劈都唔出貨。另一部分玩波幅,每當300元以下,就逐跌10元加碼入貨,直至彈盡糧絕,然後等佢升到320元就開始放,也是每升10元放多一點。這種玩法,大家可以睇睇此股過去三年的上落線有幾多次,就大致可知小弟約有多少利潤。今次港交所再跌破300元,我已等足大半年了!

港交所乃「皇帝御賜」股,唔准競爭,獨家經營,國家錫晒,真係客觀條件筍到「完全唔合理」 !

所以,我點會唔買?一到價就買買買!

另一隻必買的為長實集團,點解?因為李嘉誠父子近日頻頻回購囉!由42.8元到46.4元都有。小弟多年觀察,超人賣的(連佢都放棄!)投資產品,你要小心(中環中心乃典型傑作)!倒轉,超人吸納的,一於跟啦,多數冇死!

昨日又有老友問:「周杰倫隻概念股傳本周上市,你會否認購多少呢?」

「一個仙都唔買!從來對新股冇興趣。唔該上市後表演返三五年畀我睇,睇你個管理層有乜功力先!尤其是涉及『概念』兩字,即非常之『虛』,更加咪搞。更何況最 命為此股純賣周杰倫一個人,成家公司並非強調制度、結構、策略,而是講個人。咁 若佢上市後『因個人決定』而有變卦,點搞?」

再睇睇此股,純利由2020年回落,原因正是「《周遊記1》的重大宣傳效應停止」。

周杰倫粉絲為撐偶像場,一定多少買 ,但就咪搞小弟 。

Uncategorized