退休組合公用股做躉

散戶,是一種好怪的動物,注定在投資界變水魚,因為——無知、貪心、懶惰、冇主見、耳仔軟。升市時驚太高,跌市時驚未見底。擁有以上心態而希望在大鱷如麻、騙子如毛的金融江湖謀利發達,簡直黐黐 。

  近年小弟突然多 個「投資專家」形象,搞到無論在哪\xf9堙A都會有人「求籤問股」。

  其實我知鬼咁多咩!香港有幾千家上市公司,龍蛇混雜,大部分皆蝕本(可能大股東自己賺),故此,研究根本 時間。

  一直以來,在任何退休投資分享講座,個人必再三向與會者強調:「各位,一、唔好發夢炒股票會發達,反之,蝕到攤攤腰周街係;二、唔好以為炒股可以代替工作,甚或達致安享晚年,冇 咁事;三、退休投資組合,一定要有幾隻公用股做柱躉,雷劈都唔驚執笠,因政府唔畀得佢 死,甚或蝕本;四、買股票,只買\xf9瓻\xfc成分股內歷史最悠久的本地(絕非內地)殷實大集團!」

  小弟的鐵律,當然有好多「叻仔炒家」嗤之以鼻,正常,各家師各法也。但若想安安穩穩日日 得 的退休者,跟我做法,絕對可保內心安寧,更不會變水魚,被大鱷吞噬。

  呢呢,事實又擺在眼前啦。上周四大假前,\xf9瓻\xfc跌到一仆一碌,曾插500點,最終都跌369點。

  「當炒股」騰訊跌10元。但幾隻公用股呢?煤氣跌2仙,中電跌5仙,港鐵跌2毫半,真係完全冇乜點郁 。

  其實股市跌,正常過正常。因內地消費力弱,還有幾多同胞能來港掃股?此外,普通邏輯,息升當然樓跌股跌。

  你問我點面對?擺定現金好耐喇,終等到隻目標股票到入貨位,即港交所跌破300元,愈跌愈吸呀!

Uncategorized