4港姐做性感野人!何泳芍著Bra top晒傲人上圍 陳若思心口開窿搏到盡

無綫J2明日將播出全新真人騷《港女野人》,4位前港姐何泳芍(Honey)、陳若思(Amber)、廖慧儀(Jessica)及胡美貽(Nicole)打扮超性感,以誘人運動裝上陣,挑戰港九新界不同難度系數山野,更大玩水上極限運動。

四位港女野人喺節目入面會挑戰港九新界唔同難度系數嘅山野,當中包括有「香港第一險峰」之稱嘅蚺蛇尖,真係唔惹小播。

除了行山,仲有攀岩。

同埋大量各式各樣嘅水上運動。

另外仲有探險。

由於啲挑戰都好Hardcore吓,所以其間險象橫生,好彩有「達人」照顧住。

叫得真人騷,梗係會有唔少真實面貌畀大家睇,呢位Amber原來好褦襶(音:呢啡)架。

雖然四位「港女野人」嘅理想美食喺野外就食唔到,但佢哋就喺製作組安排下體驗咗柴燒野炊,仲個個都食到舔舔脷。

紮營都係四女落手落腳自己嚟,難怪整好之後個樣咁有滿足感。

一個二個嘅「落床素顏」相繼曝光,當中似乎以Jessica對自己嘅素顏最冇負擔喎。

因為呢班達人,四位「港女野人」多咗好多成就解鎖。

4位港姐在節目中獲6位來自5個不同界別的山野系「達人」幫手,教4位港姐野外生火、劈柴、柴火煮食、釣魚、山系攝影及執垃圾等不同層面及程度技能,仲要玩埋獨木舟、浮潛、滑浪、攀岩、澗水及深入危險地帶探險,考驗她們的體能、耐力、靈活度及膽量。節目組將24小時緊貼4位港女港姐的山野人生,攝製隊由她們起床一刻已開定機直擊,令四女素顏相繼曝光。除了素顏無所遁形,遭受嚴密監管的「港女野人」,所有缺點亦是即時見光死,其中Amber便被發現將吃剩的薯片亂掉一通,相當褦襶,遭「篷友」Nicole嚴重嫌棄。

即時娛樂