21克公寓丨陳積榮未婚妻回想摰愛仍傷感 小儀形容兩人愛的舉動好震撼

阮小儀和陳健安(安仔)主持的ViuTV節目《21克公寓》,跟嘉賓一同探討生死問題,明晚(1日)播出的一集,請來因肺癌離世的陳積榮(Jeff)的未婚妻李凱淇(Lillian)分享走出摰愛離世傷痛的經歷。已跟Jeff拍拖10年的Lillian,回憶當得知男友患上未期癌症時仍忍不住落淚。

 

TVB前藝人陳積榮,去年5月因肺癌離世。

 

Lillian為完成兩人的目標,她在Jeff離世後舉辦了一個展覽。

 

Lillian出任《21克公寓》的嘉賓。

 

Lillian與Jeff原本構思的婚禮會以展覽形式進行,當他不幸逝世後幾日,Lillian為完成兩人目標,便着手籌備一個展覽,Lillian分享到跟Jeff之間的連結時,小儀亦被感動落淚:「因為Jeff一直最唔放心嘅係你,所以臨尾辛苦咗10個鐘都唔願離開。佢擔心你一個人會唔得,所以其實最後嘅3個月佢就係用嗰個力量同你一齊去行。我感覺到個力量有幾強大。呢個就係個原因令到呢件事以外嘅人都感受到你哋好真嘅愛同重量,所以個震撼咁勁。」 節目中,安仔更與Lillian一同演唱Jeff創作的求婚曲《記住我們》。  

 

雖然Jeff已離世1年多,但Lillian談起時仍然忍不住落淚。

 

小儀也被兩人的往事而打動落淚。

 

兩人原定已有結婚計劃,可惜天意弄人。

 

星島新聞集團慶回歸25周年專題網站,請即瀏覽

 

即時娛樂