澳門爆疫|不放任疫情躺平會爭取通關 賀一誠:有鄰埠嘅樣版喺度

澳門新增39宗新冠病毒確診個案,新一波疫情累計110人感染。當地首次宣布禁全日堂食,澳門行政長官賀一誠說會視乎這次全民檢測結果,決定是否「網格化管理」,即是部分區域居民禁足,但仍可到超市買物資。他強調目標是盡快「清零」與珠海恢復通關,強調不會「躺平」與病毒共存。

賀一誠說目標是盡快「清零」與珠海恢復通關,強調不會「躺平」與病毒共存。網上圖片

賀一誠說目標是盡快「清零」與珠海恢復通關,強調不會「躺平」與病毒共存。網上圖片

賀一誠重申,澳門仍然實行「動態清零」政策,爭取盡快與內地恢復通關,賀一誠:「唔使理佢(疫情)喇、任得佢哋即係大家共同感染,大家躺平就算喇,如果我哋係唔想同內地去通關嘅呢,你可以咁樣諗,有鄰埠嘅樣版喺度,係嘛?我哋由2020年的9月份已經開放返畀我哋(通關),最多有病咪政府幫你醫囉。」

澳門的賭場並沒有關閉。網上圖片

澳門關閉娛樂場所,食肆全日禁止堂食,不過賭場就不用一刀切關閉,賀一誠:「講好簡單、停晒佢,但依度牽連到、剩係賭場工作員工都好多人,作為澳門人來講呢,一定要顧住我哋嘅澳門人員工嘅生計。」

星島新聞集團慶回歸25周年專題網站,請即瀏覽 

即時港聞