泳兒曾因樂壇存在感低自覺卑微 享受得獎過程盡情釋放心情

近年轉唱暗黑風格歌曲的泳兒,近日又再出新碟,日前她接受TVB娛樂新聞台節目《StarTalk》訪問,直言每首歌皆很難唱,尤其《葉落冰川》;她謂:「錄呢首歌嘅時候,咁啱氣管唔舒服,又醫唔好,有少少覺得點解去到最後一首歌先咁,當時都祈求有冇奇蹟,可以咳住都唱到。」泳兒改歌路,作品一度不被看好,幸好現在歌迷及外界皆接受。

 

近日泳兒接受《StarTalk》許文軒的訪問。

 

轉唱暗黑風格時一度不被看好。

 

近年泳兒在音樂頒獎禮上不時感觸落淚,她說:「有啲獎真係冇攞過同埋我真係冇諗過可以攞,以前唔識得享受得獎,依家比較放開自己嘅心情,直接釋放自己嘅感受,所以大家先至會見到我不顧形象,喊到崩潰。」泳兒又指曾有一段在別人眼中的存在感十分低,她亦因此十分不開心,自覺地位卑微,因此當在頒獎禮上得獎獲得認同,份外開心。 

 

在頒獎禮上獲認同,份外激動。

 

立即下載 | 全新《星島頭條》APP : https://bit.ly/3yLrgYZ  

即時娛樂