陳凱詠新歌《收聲多謝》MV面世 直踩16小時跳到爆汗

陳凱詠(Jace)最近推出新歌《收聲多謝》,憑歌展示型格態度,即使面對周遭紛紛擾擾的聲音,但只要相信自己內心的聲音,邁步行自己的路,以行動證明自己。
《收》MV花了超過16小時拍攝,Jace換上三個造型,及走訪多個不同場景,挑戰Jace及團隊的極限,她說:「因為今次MV拍攝時間緊逼,我哋試造型直到凌晨,緊接朝早6點就開拍,好感謝整個團隊傾力合作!」她亦感恩得到導演信任,有些場口只拍一、兩個take就收貨,而且效果滿意。」

今次Jace為《收》特意排練了Voguing舞步,是一種女性化之餘帶點高傲氣息的舞步,原來Dancer們與Jace相識超過10年,以往曾一起擔任舞蹈導師,所以默契十足,大家都直踩16小時跳到爆汗。另外,有一個場景在泳池拍攝,但地面有暗斜位,當做高難度動作時,Jace也要格外留神,幸得Dancer們照顧Jace,務求令拍攝能安全及順利地進行。Jace有感而發說:「終於有一個跳舞MV喺貼近我嘅風格,之前有試過唔同類型,睇返由以前到而家嘅跳舞MV,好似見到自己蛻變,再加上喺演唱會前夕嘅一個前奏,我已經準備好同大家一齊hyper!」

即時娛樂