星爺教細路,一句話︰「仲踢波?」
老前輩是中環成功人士,佢話後生仔要立好志向,於是教落大家有三件事,一定要有生之年完成︰一是住到至少半山,二是家財三千萬。「大哥,第三樣係乜?唔係環球世界嚇哇?」想當年是中國改革之初,香港進入黃金年代,如果達成了前兩項目標,表示你已經是好穩陣的中產人士,咁,有錢有閒就要至少一次專程搭飛機、住靚酒店,欣賞四年一度的世界盃決賽周,如是者,人生先至圓滿,冇咁俗氣。
好快又四年,今屆似乎「跌曬Watt」,開場氣氛很好,但係音響「蝦碌」,最慘係波飛不單止無人炒,還要大把飛剩,呢個唔係我熟悉嘅世界盃。朋友茶敘無所不談,今次無人講波經,話題竟然是「全球化」。
真係星爺講得啱,「網絡社群中,當有人在不適當的時機或沉迷舊愛好時,大家就會用『仲踢波』吐槽對方」,意思是:「都甚麼時候了,還在搞這個?」
近年國際矛盾太深,民粹興起,全球化光芒不再,以前世界盃高唱友誼、世界大同,依家好少人講呢啲,聽講今屆個別參賽球隊,球員入境好困難,又好煩,一是保安問題;二是政治問題,搞來搞去,搞到一鑊粥。
想當年,中國足球在亞洲薄有名氣,能打敗日本與韓國隊,跟香港有得揮,不過,俱往矣,現在唯有寄望中國U12少年隊爭爭氣氣,2030年揚威世界。說著說著,老友當頭棒喝︰「仲踢波?」大家哈哈苦笑,無言了。

