賢仔Call馬出疑雲

2026 年 6 月 19 日

今日冇馬跑,講嚇一宗剛發生的馬事。

上周日與一眾資深馬友聚餐,人人討論的,並非邊個會做冠軍練馬師,而是提出一個疑問——點解廖浩賢Call馬,冇講墮馬⋯⋯係馬會唔準?佢自己走眼?係自我審查?

以上三個理由,我哋都唔接受!我哋熱愛賽馬,長年支持馬會,也是「賢仔」粉絲,但不會冇理當有理!

先旨聲明,小弟認為「賢仔」為一級Call馬高手,比以前任何一個武功更高,睇走位快而準,兼且最勁係平平庸庸的賽事都畀佢嗌到精彩萬分,冇得頂!

但冇得頂還冇得頂,上周六第六場,就非常不正路地甩轆。

大家在直播鏡頭所見,丁廄「隼風雲」出閘跑咗幾百米後,突然失蹄,騎師班德禮墮馬。奇事發生!賢仔好似懵咗,一句都冇提「隼風雲」墮馬,只繼續Call。對,繼續Call重要,但豈可當墮馬從冇發生過?

事後「隼風雲」傷勢太重,無法醫治,人道毀滅。騎師班德禮則墮地後保持清醒,由救護車送醫院,驗出左前臂骨折,提早唞暑養傷。

馬會近年政策,是將墮馬事件的透明度降到最低,這個,小弟與馬友是同意的,因怕引起各路團體食住上話賽馬「虐畜」(其實這個講法認真多鬼餘,辯論嘥氣),寧願斬腳趾避沙蟲,唔播唔講唔提,好似當冇事發生。

咁做,啱嗎?明智嗎?將發生咗又大家關心的事掃入「床下底」,然後自己猛同自己講:「冇事冇事,大家睇唔到,繼續跳舞。」

若這是馬會董事局及管理層的政策,唔該企出來解釋背後的理念。否則,若將廣大馬迷最關心的事一次又一次冚住,我哋就會一次又一次將「遮醜布」揭起。呢單嘢,賢仔係咪無辜的呢?