電動車必大 價

讀大學時,副修讀經濟學,非常實用,從此對涉及社會事務的一切,思考大大增加邏輯性,不會人云亦云,烏卜卜亂咁 。

  其中最基本而終身受用不盡的,為供求理論。世間大部分事情全由供求決定,國與國、人與人,甚至市場上一切皆如此。

  這正正解釋到,為何長實的港鐵黃竹坑站上蓋豪宅,願意「蝕本價」清貨。你估誠哥有錢唔賺? 的嗎?正正係因佢 睇到供應排山倒海而需求不足,故執輸行頭慘過敗家,幾大搶在對手之前收割所有購買力。

  近兩年不停有人問小弟:「喂,為乜唔換車,仍 住架年年要驗的『阿婆買 車』?唔配合你身份之餘,更浪費政府換車補貼 。」

  我通常笑而不答, 氣也。

  第一, 「阿婆買 車」不知幾過癮逍遙,從來唔怕畀賊仔偷,根本冇人要;第二,架車行得走得Trouble Free,為乜身痕走去換?

  更重要,睇大勢,電動車肯定將會狂 價,平到你唔信。

  這正正解釋到美國財長耶倫為乜「紆尊降貴」,走去北京講數,希望中國「唔好輸出咁多平 」(佢都 ,你美國車貴,叫我都鑑粗搞貴自己出品,減競爭力,有冇邏輯思維 ?)。尤其電動車,因成本價平美國平均六成,根本贏硬!

  如今你話中國電動車平,我睇肯定會再平,因內地市場自己打餐死,而製造費用則隨著科技進步及可以大量生產,成本低處未算低。

  越來越多車出產,當然要傾銷,歐美幾大用關稅頂住。第三世界則配套未足,難以大量引入,咁點?一定有不少湧來香港!

  最近老友「班長和」買入一架國產電動七人車,一坐已知,歐美對手死得,因硬件更正而車價平一半。

Uncategorized