獨家丨黃夏蕙親揭整容之謎 直擊離港前24小時狂掃假髮雞眼膏

上周四(11日)早上黃夏蕙帶著離愁別緒同老公潘炳烈出發到美國生活,《頭條娛樂》記者直擊她離港前24小時嘅動態,再次強調「只係」89歲的夏蕙BB由好友方俊(張偉文經理人) 陪伴,連踩幾個地方狂掃化妝品、藥物及假髮!她還揭開多年來整容失敗之謎,強調自己鼻高、眼冇問題,反問:「做乜要整?」暗示自己從來冇整容。另外BB強調唔使隔離後會返港,因為要處理已故老公家族過億遺產。採訪:方騫平 攝影:譚志光

「變髮」後黃夏蕙變得好Hip Hop,勁好笑。

當日正值下雨,好彩有張偉文嘅經理人方俊拖到實,照顧周到。

黃夏蕙上周四隨老公潘炳烈離港。

BB強調唔使隔離後會返港,因為要處理已故老公家族過億遺產。

離港前一天的黃夏蕙忙到癲,除咗一早要去做核酸檢測,又要去銀行,午飯後連踩兩間藥房掃止痛及止屙藥、雞眼膏、胃藥,再轉戰假髮店,買咗5個長、短髮作替換,最後用埋消費券尾數購買眼睫毛液、睫毛膠水、胭脂、粉底、眉筆等,好彩獲照顧開老人家的方俊陪伴,接載她出入,節省唔少時間。 

夏蕙BB話腳底生雞眼好痛,要買大量雞眼膏去美國備用。

BB用埋消費券嘅幾百蚊尾數狂買化妝品。

照顧開老人家張偉文的方俊陪伴夏蕙BB周圍去。

已故老公讚佢引死人

夏蕙BB試戴假髮時顯得相當興奮,仲揀咗啲狂野爆炸頭作登台用:「疫情下封關,有3年冇返內地買假髮,用開嘅都殘晒!喺美國買會好貴,所以統統都會帶走。」貪靚嘅BB認為全世界女人都愛靚:「?家啲皮皺晒,唔想變老婆婆,最想打抗皺美白針。」對於多年來一直被指整容失敗,BB一口否定:「以前冇呢啲嘢,我個鼻咁高仲整乜鬼呀!少年冇醜婦,?家我五官同後生時咪一樣,人哋噏咪由人哋囉。」夏蕙BB仲自爆,跟已故老公胡百全初相識時,對方用「放路溪錢」形容她,喻意引死人,因為以前要撒溪錢引領棺木前進,BB講返呢段故依然冧到爆:「我都係第一次聽呢句話,心諗『咁巴閉引死人?』嗰時係讀書女,天真無邪連胭脂都唔會搽。」

BB強調黑色髮尾全部係真髮,而且冇白頭髮。

BB同方俊試狂野假髮,好搞笑。

BB強調從來冇整容,?家眼耳口鼻同以前一樣喎。

BB好貪靚,就算要戴口罩,食完葡國雞飯都要即刻補搽唇膏。

絕對冇跟林蛟拍過拖

黃夏蕙滿足地再爆陳年情史:「以前追我嘅人多到數唔晒,我好鍾意愛情,但只係對老公專一,對追求者會落閘,生命中只得兩個男人。」記者指她數漏初戀情人林蛟。BB強調因為旅行時對方要求合照,張合照就惹嚟誤會,並風趣地解釋:「後期我哋一齊拍戲啫,當時我有車咪車埋佢變咗『同車』囉,當年我好忙,冇機會一齊,而且佢一直有老婆,我唔覺得佢靚仔,唔鍾意戲行啲人咁隨便,鍾意胡百全斯文淡定、靚仔、官仔骨骨、有學問。」至於潘炳烈除咗型,仲係鬥車天才,鍾意佢夠Man:「鍾意一個人,喺佢面前扮貓做狗乜都得啦,否則做老虎都冇用,如果同佢唔甜蜜唔會跟佢去美國。」不過,兩個比較下,BB坦言最愛一見鍾情嘅胡百全,尤其他放下公職,不愛江山愛美人。

就係呢張旅行相,林蛟要求同BB合照搞到惹上緋聞。

當年胡百全帶黃夏蕙一齊去拉頭馬。(

9年前BB陪同潘炳烈出戰《蓮花大中華盃賽》,BB形容當年老公77歲仲型到爆。

夏蕙BB還說:「個天『文武狀元』都畀晒我,令我呢生冇憾,所以做人好開心冇壓力,更加要錫多啲老人家同年青人。」方俊挨實話唔捨得BB,尤其欣賞她敢言及正義感,肯為年青人發聲。BB力撐MIRROR:「意外嘅嘢冇人想,希望公司作出補救後,佢哋又梳理好情緒就重新開始,我都鍾意佢哋㗎。」最後BB承諾唔使隔離後會返港,因為她要返港處理胡家留畀佢及子女以億計算嘅遺產,打算用嚟做慈善。

方俊挨住BB話好唔捨得。

當日BB電話響過不停,唔少朋友玫電跟她道別。

Fans送上畫像。

十八歲的黃夏蕙好靚女(左)和阮兆輝的親戚合照。

 

BB支持MIRROR,祝他們早日重新出發。

 

 

即時娛樂