呂方一家三口襯晒色去遊玩 Poker Face囡囡愈大愈似爸爸

現年58歲的呂方兩年前與年輕16載的圈外女友伍惠寶(Rainbow)奉子成婚,老婆同年誕下囡囡Emma,婚後的呂方不時在社交網分享家庭照,過得好幸福。雖然近日天氣陰晴不定,但無阻呂方一家外出,Rainbow昨日(12日)在社交網貼出多張參觀相,透露二人第一次帶囡囡上山頂,以及去睇饒荷光影展,囡囡仲好有個性。

 

呂方一家似乎揀衫好鍾意襯晒色。

Emma就快兩歲。

 

在Rainbow貼出的照片中,呂方Keep住「中年發福」身形,凸晒腩與妻女穿上同色系的打扮,因為有換衫,估計是分兩日去玩。與呂方有如餅印的Emma全程零笑容,表情欠奉,但對鏡頭好敏感,多張照片都有望鏡頭,爸爸餵她食雪糕時,表情可愛。

 

囡囡食雪糕個樣好Cute。

 

呂方的老婆一臉幸福。

 

星島新聞集團慶回歸25周年專題網站,請即瀏覽

即時娛樂