On仔媽媽等輕鐵被小朋友撞斷骨 鬧爆對方家長不顧而去

C AllStar嘅陳健安(On仔)日前先出Po陪媽媽覆診順便遊長洲,兩母子玩得好開心,不過尋日,安媽喺輕鐵月台等車被小朋友撞低,小朋友嘅媽媽仲不顧而去,好彩有路人照顧安媽仲幫手Call白車。去到醫院Check晒,安媽情況係,「手肘斷骨,手腳擦損,頭撞地,幸好清醒沒大礙,等做手術。」

之前On仔同媽媽去咗長洲玩。

因為新界人出城所以On仔好High。

安媽要快啲好返呀。

On仔出Po講述媽媽受傷經過。

On仔好擔心,因為安媽第一次斷骨,疫情之下又無得探病,更加擔心媽媽一個人喺醫院。On仔有啲嘢想講,「唔該唔好衝,大人麻煩睇住小朋友,雖然係意外,但整親人要負責任,唔係走咗去,睇唔到就當無事,打呢篇文嘅原因係要你知道事態嚴重。」On仔言語間真係唔開心兼擔心,佢仲話媽媽凖備整蘿蔔糕過年,難怪以一個唉字結尾。

之後佢再出Po,講述喺急症室見到媽媽嘅情況,「手肘的確有啲腫,可以伸直屈曲,手指亦郁到,話唔痛,仲可以自己除到衫。」不過醫生回覆佢話安媽斷骨嚇到佢呆一呆,安媽面色都一沉,On仔再問,「係裂定斷?」醫生答係斷。最後On仔諗返轉頭,點解安媽仲可以郁?「係佢真係好忍得痛,唔想我哋擔心,定係到咗某個年紀痛楚神經都減弱,唔知痛?」有冇人答到佢?

On仔再出Po表示好擔心。

欣宜、岑珈其、Serrini等圈中好友都留言祝福安媽早日康復。

友好留言祝福On媽。

On仔多謝大家關心,「睇住每個留言真係真係有幫我分擔咗啲擔憂。」

 

即時娛樂