車Cam直擊|將軍澳靈車路上跌棺材 蓋已開露出棺內櫳

將軍澳有靈車跌棺材!有網民在社交媒體Facebook群組上載車Cam片段,顯示今早約10時,一輛靈車沿寶寧路行駛,至將軍澳醫院對開燈位停下,轉燈後開車時,靈車車尾門竟突然打開,並跌出一副棺材,棺材蓋更被跌至打開。

尾隨靈車的一輛黑色七人車見狀立即急煞,但靈車司機卻懵然不知繼續向前駛,其後疑似被其他司機響號通知始停下。一名穿黃衫的男子從靈車司機位走出,赫見車尾門打開後連忙關上。棺材被放在行人輔助線上,有兩名途經警員在場維持秩序,並協助將棺材抬上靈車。

影片引起網民熱議,不少人都笑言「求後面架車心理陰影面積」、「我一路以為拍戲先有呢啲情節,原來現實都有」、「喂,你阿爺落咗車呀」、「真係躺平」、「有無餡㗎」。亦有網民認為事件對死者不敬,「今次真係抬棺材跌甩褲,失禮死人」、「殯儀館員工真係不知所謂,冇用繩綁好!車門又冇鎖!」、「咁樣係對死者不敬」。

資料來源:「車cam L(香港群組)」FB

立即下載 | 全新《星島頭條》APP : https://bit.ly/3yLrgYZ

 

即時港聞