花姐有MIRROR陪伴感幸運 魯庭暉喜歡偷影上台前一刻

MIRROR成軍3周年,昨日於九展一口氣舉行三場專屬答謝會,更展出12位成員大量展品,吸引大批「鏡粉」排隊打卡。作為12子背後女人兼幕後功臣的花姐,昨晚亦於社交網上載MIRROR答謝會的照片,並撰長文寫感受: 「三年前嘅今日,人生有好大嘅轉變,由一個電視台監製變成16子嘅經理人。呢段時間遇過好多困難,流過好多眼淚,迷惘過,失落過,軟弱過,憤怒過。但幸運有你哋一直嘅陪伴。」

她亦多謝ViuTV高層魯庭暉和金廣誠的支持:「多謝魯生 ,人生導師,令人敬佩嘅老細,表面吋吋貢,但內心充滿愛。永遠記得佢send一個msg叫我好好放假陪下屋企人,好感動!」、「多謝金生,亦要同佢講對唔住,一直包容我,盲撐我,佢喺我心目中都係好爸爸!」

逐一答謝同事後,最後亦要多謝MIRROR及「鏡粉」的支持:「多謝鏡粉,你哋令MIRROR好幸福,多謝你哋一直陪伴MIRROR。最後多謝MIRROR 12子,我近年煩腦來源都係來自你哋,但非常非常非常之愛你哋,One and All , All in One,希望你哋以後都可以過得健康快樂。」MIRROR 成員Anson Lo、Alton、Frankie、Tiger等都紛紛留言向勞苦功高的花姐表示:「非常愛你」。

除此之外,魯生亦罕有地貼出MIRROR 3年前初次表演和昨日答謝會的後台照,並寫着:「MIRROR第一次表演,係2018年11月3號。不過,其實佢哋12個第一次表演,係成立日之前幾日,喺一個event。我哋嗰陣未公布佢哋會係MIRROR,佢哋係以《全民造星》參賽者嘅身份出席,咁我哋心裡面就其實係想等MIRROR出現之前,畀佢哋12個,一齊踩一下台板。圖一,就係當日後台,圖二,係今日後台。我發覺,我幾鍾意偷影佢哋,上台前嘅一刻。」Anson Kong 、Lokman 及 Stanley都相當識做,留言:「多謝魯生!」

即時娛樂