【頭條獨家】《不Chok》女爆是非男星撩約砲 34B Carrie :成日叫我去酒店咯

內地男星吳亦凡涉嫌強姦被捕,消息震驚華人圈,更波及林俊傑、潘瑋柏等人。其實,「選妃」飯局在娛樂圈已不是新鮮事,曾演出ERROR新歌《我們不Chok》MV、ViuTV選美節目《最後一屆口罩小姐選舉》的28歲「莎嘩Dee卡」李嘉麗(Carrie),入行後亦被問過價,甚至遭名草有主的是非男藝人撩「約砲」,亦聽不少「潛規則」事件,但Carrie認為女仔貞操好重要,「唱衰你好易,要維護番自己嘅名聲好難,只要一句說話就好難繼續喺呢行發展。」故絕不就範。 撰文:黎寶倫 攝影:張詠森
Carrie自幼表演慾強勁,由幼稚園開始學芭蕾舞,到中學及大專參加戲劇社上台表演,一直醉心幕前工作。2018年首次參加ViuTV真人騷《Good Night Show 廣告女皇》,惜當時不懂表現自己,23強止步;兩年後捲土重來殺入《最後一屆口罩小姐選舉》8強,雖然最終落敗,但知名度提升,工作機會增多。

大染缸
回憶追夢過程,因為收入不穩定加上父母擔心,Carrie一度暫停幕前工作,「都會諗自己適唔適合,定係平平凡凡返份工、做一個正常人就算呢?但我唔想令自己後悔,想努力嘗試去爭取。」問家人是否擔心她墮入大染缸?Carrie表示已盡力釋除父母的疑慮,亦自問並非「蠢到咁」,她坦言不只一次被「問價」,自己從不回覆,「聽過朋友應酬時啲老細黐到好埋、不停灌酒,以好多合作機會為前提威逼利誘,我會扮唔識飲,有時拒絕咗,工作機會就不了了之。(可惜?)我相信吸引力法則,Shut down咗呢樣嘢,之後好嘅嘢就會嚟,機會唔一定要靠呢方面,好多人都係默默耕耘。」
性要求
提到吳亦凡選妃事件,身材Fit爆的Carrie也曾被知名男藝人撩「約砲」,對方Keep住以IG短訊攻勢約她出街,「邊個?唔講啦。(有家室?)冇,但有伴侶。(點認識?)唔好深究落去喇,總之唔係私人活動,我都好Surprise佢會Keep住聯絡,一開始我諗佢純粹想識多個Friend,我都係當佢朋友,有時耍走佢囉。(向你提出性要求?)中後段有好婉轉咁講,佢最鍾意話『幾時約你出去?去酒店咯!』我通常一笑置之。」怕否得罪對方,影響自己演藝事業?Carrie笑謂:「應該OK啩……定係我太天真?哈哈!」Carrie想做旅遊節目主持,最想拍住MIRROR上山下海,拍攝《鹹濕荒島俏博士》此類歷奇騷。

即時娛樂