星8卦|串嘴「四家姐」得罪全行後台冧檔靠黏老闆嫂 得罪老闆等收皮

成日都話做人唔好有風駛盡?,尤其一啲以為自己埋到好碼頭就巴巴閉嘅短視小三。

「四家姐」想當日靠鄉土味跟住「偽老細」串過碼頭咕哩,由Reception到監製都統統得罪晒,以為自己係新歡,萬千寵愛任何人都要遷就,明明啲演技爛到一個點,但依然成日做主角。

有名你叫「偽老細」,唔駛幾耐金主失勢,連大權都無埋,「四家姐」平時周圍惹火頭,無咗靠山大家仲唔一沉百踩,賤過地底泥。好彩佢平時最叻擦鞋,一直湊住「老闆嫂」,兩個人恐龍時期合作過做兩姊妹,話晒「老闆嫂」係一姐,多年嚟就算洗盡鉛華,「四家姐」都無放棄定期送上門打招呼,目標梗係佢背後嘅「老闆」老公。

公仔箱無運行,佢即刻捉實「老闆嫂」隻腳,希望「老闆」畀啲工作機會,終於枕頭狀有效,「老闆」天皇預埋「四家姐」一份。可惜佢死性不改,都未開工,就周圍放料,激到「老闆」生蝦咁跳。但「老闆」無佢符,係因為「四家姐」對無利用價值嘅人天生一對狗眼,但如果有機會幫自己上位嘅,連身邊嘅助手甚至工人都低聲下氣扮好人,又或者扮淒涼博同情。不過今次又再亂放料,已經俾「老闆」炳咗一鑊,叫佢收聲,否則下一步就收皮!
 

 

【相關文章】:

星8卦|「孝哥」縱容爛賭老婆輸身家 妻債夫還捱到病

星8卦|太太羅美薇神隱廿年 揭張學友狂推job之謎

星8卦|模範夫妻爆離婚!小雲出軌發姣派帽 吉仔用成副身家箍煲

即時娛樂