畀教車師傅打

邊個畀教車師傅打?(我呀!)幾時打?(一九七二年至一九七四年!) 邊度打?(車廂之內!)打邊個部位?(打手及打大髀!)有冇報警?(報乜鬼 ,當年文化 !)

  想起N年前的親身經歷,因上周新聞報道,路試排期時間激增,要等成年先掂。

  與我五十年前考試排期相比,時間長一倍以上。如此,若應考者好似當年小弟咁鈍,死得!由筆試到路試,分分鐘要五至六年才 到車牌!

  點解?因我考 四次路試才Pass呀,死未?

  由先父講起。上世紀五十年代出生一輩,多冇機會完成中學(更遑論入大學了)。故此,長輩對男生要求——一定要有項求生技能傍身。

  其中最簡單,起碼要 個車牌。咁,假若冇書讀,冇工做,也可以靠 車搵食(老細車、的士、小巴、貨車、巴士 )。故此,十八歲生日當天,就敦促立即去運輸署排隊 筆試表格。其時小弟家境清貧,老父要負擔的學車費,銀碼不小,當然希望愈短時間成功愈好。

  如此情況,對我的壓力極度龐大,因明知肥一次路試,就要畀多千計金錢再學再考。

  這種心理狀況下,中正——壓力愈大,失敗機會愈高的循環,每次考路試就慌失失,擔心肥佬也。咁樣點會 得出水準呢?於是第一次肥泊唔到L位,第二次肥窄路上斜調頭撞欄,第三次肥Stop Sign冇停晒就開車。

  小弟的教車師傅為一個古肅阿伯, 幾十年車,純熟到單手單腳都 得掂,故此對呢個死 仔蠢蛋學師,非常不滿。

  當年的老男人,無論教師、長輩或教車師傅,對男生施以體罰,閒過立秋,也不怕會犯法。

  就此,我一邊學車,一邊畀師傅鬧,又鈍又冇進步。鬧得兩鬧,發覺轉彎唔記得打燈,就一 拍落左手,然後應煞停位冇完全停定,就一拳打落大髀。打下打下,打足兩年,才終於路試在第四次畢業。

  今天重溫呢種經歷,好難會有年輕人相信,但真 ,我個駕駛執照,係「打返 」 畀教車師傅!

Uncategorized