梁朝偉出席釜山影展開幕 機場被Fans包圍除罩揮手甜笑冧死人

梁朝偉今日(5日)現身第27屆釡山國際電影節開幕儀式,並獲頒「亞洲電影人獎」。昨日,偉仔與老婆劉嘉玲先後抵達釜山金海機場。相隔7年,偉仔再度抵達韓國,見有大批粉絲等候表現驚訝,他亦非常親民,除跟粉絲揮手接過他們的禮物,更逐一送上簽名,他亦主動問大家要否拍照,任粉絲影相; 登上坐駕後,偉仔除下口罩兼拉下車窗繼續跟大家揮手打招呼,並表示自己要先趕著去處理電影節的服裝,並叫人在電影節場地附近安排為粉絲簽名影相。

一落機有花收。

精神唔錯。

見到好多Fans唔多相信。

任影唔嬲。

友善揮手。

係咁對鏡頭揮手。

上到車即除罩露笑容。

開車前仲係咁揮手拜拜。

Hello偉仔。

親民簽名。

 

偉仔有不少電影也曾在韓國上映,包括《無間道》、《春光乍洩》以及《花樣年華》等,因而吸納了不少粉絲。至於今次電影節也安排展出6部偉仔的經典作,包括《2046》、《東成西就》、《無間道》、《暗花》、《春光乍洩》及《花樣年華》。

同韓國Fans打招呼,話喺釜山見嘞。

啲字好靚。

紀念品好靚呀。

好羨慕。

見到Tony Leung個名。

歡迎梁朝偉backdrop

有偉仔電影海報。

好威水。

展覽一角。

即時娛樂