陳奕迅徐濠縈愛女18歲生日 同阿媽撞樣連梁漢文都認唔到

陳奕迅與老婆徐濠縈在2004年誕下女兒陳康堤,不經不覺間今天(4 日)是陳康堤的18歲生日,踏入女兒18歲生日的大日子,徐濠縈準時在凌晨12時於社交網站發布3張相片賀女兒生日,第一張看見是女兒全身的側臉圖,第二張則是阿徐模仿女兒動作的相片,第三張便是康堤小時候的相片,徐濠縈亦在限時動態發佈老公陳奕迅唱的《大個女》。

BB時候嘅樣!

Eason搵咗個女嘅相做封套。

同黃偉文睇騷。

好可愛。

好清純!

同媽咪一齊shopping

好有氣質。

17歲生日po相。

今年已經18歲!

同阿媽成個餅印。

梁漢文話認唔到!

Eason演唱會嘅座位表終於有得睇!

徐濠縈向來甚少PO女兒的相片,難得可以一睹陳康堤的樣子,當然有不少網民留言,有人看完相片後,留言稱陳康堤與媽咪竟然同一個餅印,遺傳了媽咪高挑身形,梁漢文更搞笑地留言:「究竟第二張係邊個?分唔到!」

另一方面,陳奕迅的跨年演唱會將於本月6日公開發售,紅館網上率先出現放售座位表,雖然前排仍有不少位置預留給演唱會贊助商及內部認購,但最前排最靚位置則預留作公開發售,公眾有望買到最靚最近舞台座位置,可見Eason對歌迷相當疼愛!

即時娛樂