「夫卜」變「夫仆」

全香港市民,皆似日日在無聲吶喊:「復常、復常、我要復常!愈快愈好!就快餓死喇!」

  香港,素來以回彈力(Resilience)強見稱。今鋪一旦開始復常,且看又如何?

  好多人悲觀。我呢?生性樂觀,大家睇落去可也,拗都無謂。

  其實各行各業已密密部署,摩拳擦掌準備出招。當中最積極的,是香港馬會。

  馬迷及遊客皆知,二○一九年前,凡周三跑馬,快活谷就舉行嘉年華,熱鬧非常,有Live Band,又有各式遊戲,華洋客人各適其適,或對住衝刺馬大叫,或隨著音樂跳勁舞,又或三五成群手持冰凍啤酒吹水,總之,就是幕幕歡樂畫面,搶鬼晒蘭桂坊生意。

  你知我知,二○一九年後,點搞呀?不過,如今一切慢慢復常喇,首先「熱身」的,乃馬會將在跑馬地馬場百萬廂房及馬房彎露台,於十月二十一日(周五)晚七點至十點半,搞個《探索馬場之旅:德國啤酒節嘉年華》,到時賓客可以齊齊無限量任「隊」冰凍德國啤酒,再大歎以德國美食為主題的自助餐。當然少不了攤位遊戲,派禮物及處處設有打卡位。

  馬會預告,今次先搞德國啤酒節,跟住落 ,將大搞特搞歐洲其他國家及日本為主題的嘉年華。總的一句——搞返旺個市!

  馬會如此積極,希望各行各業也放下消極怨氣,講多無謂,自己幫自己(即係唔好靠政府!),一於度「橋」吸客。香港仍有七百萬人,全面開關前,先自己人做定Warm Up,當綵排啦!

  好 ,講講今日標題:《 「夫卜」變「夫仆」》,主角邊個?當然是周三晚開「忽蟲」的潘頓啦!睇款,明日又可能開返「忽龍」!

  國慶盃冷清清,只得七隻。論操練,最Top為「當家猴王」及「聚才」,應以這兩隻做二重彩複式膽,拖「顯心星」及「八仟師」。

  另一隻必買為第八場「識贏」。拉叔冇得跑都替佢試閘,輕風送爽W出。

  羅廄大賽棋子也!

Uncategorized