煩到癲,貴到暈

防疫終變「0加3」,好多人再舒口氣!

  因之前公布「3+4」之後,已有不少區域總裁級人馬,立即再頻頻四圍飛,視察業務,如今將更頻密!

  「H主席」剛剛飛完一轉歐洲及亞洲,回來隔離後,召老友晚餐。席間,當然論及香港的慘況,比對其他城市的盛況。

  「昔日香港機場人山人海,最高峰可以一日二十幾萬旅客出入。如今?只得三幾千!冷清清不止,最弊氣氛似大型醫務中心,滿布『大白』、『大藍』,戴晒口罩面罩頭罩的防疫人員。真係細膽 都畀佢 嚇親,成個疫埠咁,遊客有得揀,點會 !」

  H哥指出,氣氛外,之前的防疫政策,亦搞到人人煩透。上機前四十八小時驗核酸。如今,不少國家已放棄「玩」 咁 。你要驗?唔該自己去當地醫院。呢呢,例如新加坡,就一 斬你二、三千蚊。喂,若遊客因為未出發已大大破財,不止,若驗到「有 」,更大劑,又要改機票,改酒店,改行程……損失慘重。

  「H主席」結論:「香港一日唔全開,根本冇遊客有興趣!旅遊業肯定復甦無期!」

  昨晚又與一位「T總裁」共聚,也是飛完一大輪,終可以返香港,開開心心與老友食返餐。不過,一提起「回港難」,真係呻到樹葉落:「以前的香港,國際旅客,無論商務、遊客、探親,皆來去自如,方便到震。呢個一直係香港畀外國人的印象。不過,呢三年乜都改晒,至今仍自我捆綁,唔知幾時肯鬆!」

  T總裁形容過程,簡直是玩「回港難」:「外地回/到港,先要上機前四十八小時做核酸檢測,等報告,收到後,上載文件,做Fly Ready,然後下載健康碼。抵達香港後,先做快測,要下載一個檢疫碼,然後收到檢疫令信,必須每日用信中的QR Code上載快測結果……過程極度令人不安,因慌怕做漏程序,後果堪虞。」

  唉……我聽到頭暈,你叫遊客來玩來花錢要咁搞法?係咪精神有問題?

  望一切快快過去,盡速先變「0加0」!

Uncategorized