J.Arie雷深如考車牌歷時15年 網民憂成公路炸彈:你不如搭的士啦

歌手J.Arie(雷深如)是位高材生,畢業於香港大學法律學院,而且很有音樂天份,中三已擁有八級鋼琴底子。但近日她於社交網自爆:「喺考完車牌但冇揸過車之下,甩P好感動。由18歲考完筆試再考路試,考咗11年,2019年終於考到車牌。而家2022年再終於攞到正式10年車牌,經歷咗15年!人生有幾多個15年,好滾動!!!接住落嚟……大家出街睇路啦!」有網民驚訝,J.Arie身為高材生竟然考個車牌都用咗咁多年時間,更關心她到底是相隔多年再考車牌,還是不間斷地考車牌。

J.Arie身為高材生,但睇嚟對於揸車嘅天份唔高噃……

J.Arie宣佈佢已經甩咗P牌,仲提大家出街要睇路!

J.Arie仲要係考自動波……

網民表示擔心,仲建議J.Arie不如都係搭的士。

有網民好認真勸J.Arie唔好揸車出街。

J.Arie都明白大家好擔心佢真係會揸車出街,於是她於FB發文派定心丸。

J.Arie近年形象大解放。

J.Arie不怕上節目大談性事。

J.Arie連出歌都好大膽。

對於J.Arie成功甩P牌,網民有以下感想:「唔係講笑,你不如搭的士喇」、「有無每天行程更新……可盡量避免同區」、「考到果刻,教車師傅喊出嚟,11年熟客仔無咗」、「自動波私家車考11年係咩概念」、「資深經驗考牌家」、「11……讀幾個Degree都得啦」。J.Arie見大家咁擔心,亦於社交網再發文派定心丸:「睇嚟大家好關心我成為公路炸彈,討論已經去到我冇揸車天份、考咗幾多次、用咗幾多錢、係咪同一個考官等等。其實我而家車又冇、樓又冇,爛命一條。主力做吓歌、唱兩咀、揾兩餐飯食㗎咋,所以唔使太擔心我遺禍人間。」

即時娛樂