有個閨密叫祖藍丨李亞男登場晒恩愛即場公主抱 王祖藍講老婆缺點係「太華姐」

王祖藍主持的《有個閨密叫祖藍》將於本周六(1日)晚上播映最後一集,今集的終極Big Boss是祖藍太太李亞男。華姐 出身的李亞男(Leanne)向來給人感覺高貴大方,但面對老公卻變成另一個人,表情動作多多兼不介意在鏡頭前展現粗魯及樣衰一面, 又多番扮惡「 」祖藍,不過祖藍不但唔驚,還經常乘機捉弄嬌妻,尤其當 Leanne「走音」時,祖藍更是笑到趴地,令 Leanne多番要忍笑「扮嬲」兼「反白眼」,場面爆趣

最後一集嘅嘉賓係王祖藍太太李亞男。

佢今次身負重任要送驚喜畀祖藍,搞到唔習慣講大話嘅佢個心籮籮孿。

祖藍最初難以置信最後一集嘅嘉賓會係自己嘅老婆。

見到 Leanne,祖藍笑到不能自已。

Leanne就一見到祖藍就變咗開籠雀講個不停。

唔知係咪同祖藍一齊耐咗嘅關係, Leanne變得搞笑咗好多。

呢啲表情應該好難喺其他華姐或港姐身上睇到啩。

點解今次「快問快答」會叫做「玩命」版?大家心照啦。

今次「藍男」仲要玩晒以往喺節目出現過嘅所有閨密任務,當中仲有一個好驚人嘅 原因?

大家又點會估到,會見到 Leanne咁嘅一面。

嗰種甜蜜真係好特別。

要老公錫錫!

祖藍同李亞男一直都好恩愛!

在「玩命」 版「閨密快問快答」,兩人展現驚人默契,當被問到 「第一次見面地方」、「第一次見面年份」、「第一次約會地點」、「第一次入戲院睇嘅戲」 「第一次接吻地點」 時,異口同聲秒速答出正確答案及細節, Leanne還首度展現了不為人知的「驚人絕技」,就是以聲演恐龍,閉起雙眼細聽會真的以為 「恐龍降臨」,祖藍事後原來這絕技由他親自教授,主要是平時用來氹兩個囡囡開心。

在節目上,兩人互爆對方的黑材料,祖藍指Leanne缺點是「太過華姐」:「佢喺屋企入面都好華姐架,佢唔會發嬲啦,你其實基本上見唔到佢唔笑架,佢唔明你講咩又好,佢嬲你又好,都係保持住華姐笑容。同埋佢永遠唔會太興奮,佢甚至乎喺屋企啱啱沖完涼,包住咗個頭,同我講嘢都會有華姐甫。」 Leanne則投訴祖藍「惡意」放屁:「佢成日喺個被竇入面屙屁 ,佢明明可以講句唔好意思、然後出一出去架嘛 ……重點係我仲喺(被)入面,你要焗死自己, OK It’s alright, but you know……」之後再狂數祖藍烏搲事件簿,內容爆笑。


其後他們更按捺不住大耍花槍,玩 Truth or Dare時, 進擊的Leanne乘機向老公索吻:「畀個機會我! !(王: 好耐冇嘴過咩?) 係呀,24小時前 (錫 )喇! 」當祖藍真的準備獻吻, Leanne又忽然少女上身大叫「 好尷尬」 ,幾經扭擰二 人最終甜蜜咀嘴。之後 Leanne又藉要求老公公主抱:「我搞咁多嘢就係為咗你要抱我咯!」 由於 Leanne太高大,即使祖藍出盡吃奶之力,還是抱得相當不穩,接着Leanne再下一城,要求老公抱著她跳舞,祖藍聞言嚇至眼凸:「你真係決定咁做?我條腰要睇醫生架喇喎。」 Leanne還會分享與圈中閨密的爆笑小秘密 、一件很嬲祖藍但祖藍卻 一直並不知曉的事情。

即時娛樂