陳煒結婚丨三錫醫生老公!愛的宣言感動全場 恩師一舉動成陳煒演藝路推手

昨晚(26日)陳煒於尖沙咀半島酒店Garden suite設宴出嫁,與陳國強醫生簽字結為夫婦,大批圈中人到賀,當中包括與陳煒於亞視時期已結緣的鮑起靜、江美儀、鄭則仕及姜皓文等。陳煒穿上長袖透視蕾絲婚紗,由恩師鄭偉強拖入會場,鄭偉強更叮囑陳國強要好好對待陳煒:「你一定要好好對佢,如果唔係我唔會放過你。You are a lucky guy!」一對新人在眾親友見證下交換戒指,並三度接吻,氣氛浪漫溫馨。

陳煒昨晚(26日)於尖沙咀半島酒店Garden suite設宴出嫁。

陳煒與醫生男友陳國強拍拖4年拉埋天窗。

三度錫錫!

陳煒由恩師鄭偉強拖進場。

鄭偉強叮囑新郎哥要好好對陳煒。

陳煒與老公交換戒指。

譚俊彥到場祝賀。

馬浚偉到場祝賀。

鄭則仕(右一)及TVB高層曾勵珍(左二)亦有到場。

TVB高層樂易玲到場祝賀一對新人。

陳煒致詞時特別感謝恩師鄭偉強:「喺呢度無人比佢夠有資格。因為佢係主宰我呢26年嘅演藝人生嘅好重要嘅一個人,當年如果唔係佢喺垃圾桶執返我份報名亞洲小姐履歷資料,就肯定冇今日嘅陳煒。 」另外,TVB高層樂易玲及曾勵珍亦有到場祝賀一對新人,陳煒亦多謝甚少出席藝人婚禮的曾勵珍,抽空出席她的婚禮。而最後提到於亞視時期已結緣的鮑起靜,感謝對方出席時,鮑起靜亦感動到眼濕濕。


新郎陳國強向太太說出「愛的宣言」,感動全場:「我想講,我以前叫佢Honey,但今日之後會改口,叫佢陳太或者老婆。過往佢陪伴咗我4年,呢段時間係我人生中,最開心嘅日子,多謝你,I love you!同埋我想喺呢度回應佢之前講50年不變嘅報道,我喺度講我係會50+1日不變,嚟緊呢段時間都會錫你、寵你、愛你!」陳煒亦大讚對方是個細心的好丈夫。而婚禮最後的拋花球環節,只有在場兩位單身女士參與,朱晨麗最後爭贏江美儀奪得花球!

即時娛樂