鄭裕玲憶已故沈殿霞 稱綵排遇大雨肥姐不願停工一招化解:專業!

TVB日前公佈多個為台慶推出的節目,其中《霎時再感動》就找來多位藝人分享令他們感動的事情。日前播出一集鄭裕玲提起已故好拍檔沈殿霞,講述多年前在清水灣電視城綵排台慶時遇大雨的情況。

鄭裕玲多次與沈殿霞合作做大騷司儀。

鄭裕玲分享令她感動的往事。

鄭裕玲某年在清水灣電視城,與沈殿霞一同為台慶綵排。

點知中途遇上大雨,成身都濕晒!

鄭裕玲本身想Call同事開車嚟接佢哋返一廠,但被沈殿霞阻止。

沈殿霞諗到用擺在一旁的黑色垃圾膠袋笠上身,既可以繼續綵排,又唔怕濕身!

鏡頭上睇二人就好似黑色毛毛蟲咁,令廠內的同事笑爆嘴。

沈殿霞為了不增加同事工作量,寧願笠垃圾膠袋,鄭裕玲都好佩服她的專業行為。

鄭裕玲又指十分感謝沈殿霞願意開口指導她,令她感到非常幸運。

鄭裕玲希望這一行可以有更多像沈殿霞專業,而且又肯教導新人的前輩。

沈殿霞為免增加工作人員工作量,寧願笠黑色垃圾膠袋上身都不想麻煩工作人員開車來接送她們。身為後輩的鄭裕玲都表示佩服:「肥姐拎起兩個(垃圾膠袋),話撕開中間,我哋套喺身上,只要見到樣就得,跟住繼續綵排。其實影到我哋兩個好似黑色大蟲,其他同事見到都大笑。」鄭裕玲因此在沈殿霞身上學識何謂專業:「我好多謝肥姐,佢係咁多年嚟,開口指導過我嘅人,所以我覺得自己係非常之幸運。而且目睹佢嗰次咁樣做事嘅態度,令到我獲益良多,咁樣嘅前輩,我覺得應該要有更多,等我哋年輕一輩可以學到呢種尊業精神。」

即時娛樂