白色強人II丨高鈞賢飾有抽搐症病人夠投入 跟靚仔醫生模樣反差大獲讚

郭晉安、馬國明、唐詩詠、張曦雯、陳豪及胡定欣主演的TVB劇集《白色強人II》,自播出以來收視口碑理想,而間中亦會帶給觀眾和網民不少驚喜,如昨晚(18日)播出的一集,久違香港觀眾的高鈞賢便客串演出,扮演陳豪飾的李文信昔日戰友兼好友關卓軒(Ryan)。

劇情指Vincent 5年前同為世界醫護團醫生,原本已申請調回香港的Ryan臨回港前因代替Vincent出勤發生意外、遭子彈射傷頭部,嚴重影響記憶及語言能力。事隔5年,受持續抽搐困擾兼手腳不受控制的Ryan,追賊期間遭扑暈被送往明成北醫院並與Vincent重逢,大感喜悅的Ryan擠出扭曲的笑容與Vincent話當年,期間突然暈倒,原來Ryan腦內子彈已移近腦幹,隨時令心臟停頓。

 

唔理自己個靚仔樣,扮演有抽搐後遺症的Ryan。

 

怎料捉賊時扑傷頭入院。

 

在醫院跟相識多年好友Vincent相遇。

 

導演很快鎖定高鈞賢飾演Ryan

高鈞賢在劇中雖然全程扮演抽搐,但依然能做出倔強、著緊、無奈、喜悅、猶豫等多種不同層次情緒,觀眾及網民皆讚演技突飛猛進,而導演蘇嘉樂透露由於相關場口需要反差感很大的演員,需同時具備靚仔樣及潦倒感,他們很快已鎖定高鈞賢飾演。

高鈞賢闊別TVB足足6年,於前年簽約邵氏,《白色II》是其簽約後首部劇集,為了做好角色,他找來舞台劇肢體導演黃俊達齊齊研究:「嗰時我咁啱上緊佢堂,我自己都有喺網上睇好多資料,亦問過醫生呢啲Case應該係點,因為唔想做得太誇張,想盡量自然啲;我亦都睇咗好多子彈留喺腦入面嘅真實個案。」與高鈞賢極多對手戲的陳豪,亦大讚對方把內心戲演繹得很好,並謂希望將來有機會再合作。

 

留下最後說話。

 

原本同是靚仔醫生。

 

卻因一次意外被子彈射串頭部受傷。

 

反差演出獲觀眾讚許。

 

即時娛樂