黎姿帶三女歐遊享受親子樂 靚景前玩麻鷹捉雞仔

現年50歲、已為三女之母的黎姿(現名馬黎珈而,Gigi),近年專心打理弟弟的醫學美容王國。日前Gigi 難得放下工作,便帶同三個寶貝女歐遊。Gigi連日來不斷在社交網分享旅行靚相,無論身材及樣貌,高貴獨特的氣質獲不少網民大派心心。

Gigi昨日(18日) 上載與三個囡囡出遊的短片,片中見Gigi開心享受親子樂,除帶三個囡囡到酒莊參觀兼摘提子、到大草原玩平衡木、搖搖板、食雪糕,又貼地放甲蟲上手;Gigi更在空地跟囡囡玩麻鷹捉雞仔,眾人都玩得相當盡興,Gigi 在相片寫下:「笑到肚子疼」、「開心的時光過得很快」。原來Gigi有不少靚相都是由囡囡操刀,見她擺出不同甫士,而囡囡則手執大相機,姿勢有板有眼。至於三個囡囡亦長高了不少,高度快追過媽咪,Gigi 留言寫道:「努力玩,努力工作,假期是為了製造回憶~假期」網民都紛紛留言大讚:「一齊玩呢啲集體遊戲,而唔係集體篤手機,好開心啊!」、「母愛真偉大」。

 

黎姿近日帶同三個寶貝女歐遊。

與3個女到處遊覽。

親親大自然。

黎姿與小朋友玩麻鷹捉雞仔。 ​

 

即時娛樂