魔鬼之光丨梵蒂岡真實驅魔實錄改編 史上首位驅魔修女慘被魔鬼引誘

 

 

驚嚇新作《魔鬼之光》(The Devil’s Light)根據梵蒂岡真實驅魔實錄改編而成,開創恐怖新格局!電影講述,鬼上身的個案愈嚟愈多,天主教教會決定秘密重開驅魔學校,以訓練新一代神父掌握驅魔聖術。新入教會的修女安妮(積琪蓮拜雅士 飾)深信驅魔是自己的使命,然而歷史上從未有女性學習驅魔,好彩導師睇出佢嘅天賦,破例收佢入學成為首位驅魔修女。

 

左邊就係首位驅魔修女安妮。

張相入面有字幕。

 

安妮好快展露出獨特的才能,同時發現童年纏擾母親的惡靈原來一直喺左近,而且驅魔愈多愈發現跟魔鬼有詭異淵源,面對魔鬼引誘,隨時會招惹萬劫不復的凶險!《魔鬼之光》訴說的不僅是肉身被魔鬼蹂躪的痛楚,更是回憶和經歷造成的心靈創傷,呈現出截然不同的心理驚慄新維度。

 

童年安妮長期不安,因為阿媽有抑鬱。

但其實安妮細個已知阿媽鬼上身。

阿媽仲同安妮講體內有聲音要搵佢。

上堂後第一個接觸被鬼上身嘅妹妹。

落返嚟吖,危險呀。

妹妹見到安妮好大反應,仲講返一啲安妮媽媽曾經同安妮講過嘅說話。

安妮好驚訝。

魔鬼周圍都係。

呢個又係,咁好煩喎。

安妮都好似中咗招。

將於10月27日在港上映。

 

主要演員包括劇集《贖世186天》的積琪蓮拜雅士(Jacqueline Byers)、金像提名女星維珍妮亞美臣(Virginia Madsen)、劇集《漢娜的遺言》基斯頓拿華路(Christian Navarro)、《殺神NOBODY》哥連沙蒙(Colin Salmon)及《烈火戰車》賓哥斯(Ben Cross)。

 

 

 

即時娛樂