麥當娜High爆慶祝大仔Rocco 22歲生日 狂晒硬倔倔Pat Pat疑曾加工

昨日是國際級樂壇天后麥當娜(Madonna)的64歲生日,截稿前壽星仲未更新IG唔知佢點慶祝。不過,上周四是其跟《神探福爾摩斯》導演佳烈治(Guy Ritchie)所生的兒子Rocco的22歲生日,一家人包括16歲養女Mercy、17歲養子David Banda,以及10歲雙胞胎養女Stella和Estere去咗意大利西西里島慶祝,26歲長女Lourdes就未見同行。

麥當娜同大仔賀壽。

大仔都幾靚仔。

17歲養子David Banda。

麥當娜喺古堡式建築物為囝囝開生日Party,長枱坐滿賓客,目測超過20人,有駐場樂師彈音樂,尾聲餐廳員工奉上一個公事包形狀的蛋糕畀壽星仔,睇片段麥當娜拍晒手又揈頭髮,仲玩得High過生日嗰個,再細心望吓啲相,發覺麥嬸嬸係咁晒佢個硬倔倔Pat Pat,睇嚟曾經加工,仲要啱啱加工無耐嗰隻。

10歲雙胞胎養女Stella和Estere望住Rocco切蛋糕。

個公事包蛋糕好靚。

Rocco同David 幾好感情。

吹蠟燭咯。

麥嬸嬸係咁拍手。

仲聞歌起舞。

彈埋一份。

係呀,佢係麥當娜。

公事包蛋糕上仲有RC字。

睇佢pat pat幾硬。

呢個角度仲硬。

去年感恩節,一家人大合照獨欠大仔。

 

即時娛樂