薛凱琪入行17年拍過4次拖 曾受情緒困擾靠怒摑祖藍發泄

TVB綜藝節目《有個閨密叫祖藍》第三集邀請到與祖藍相識18年的薛凱琪(Fiona),祖藍當年對她的第一印象是「咩都笑得一餐」,可惜隨着慢慢走紅,開始有人跟拍,令Fiona漸漸變得不快樂,呻冇咗自己的生活。當年兩人合作電影《人間喜劇》,祖藍已發覺對方有異樣,Fiona坦言當時眼淚完全不受控制,會面無表情、眼淚不斷滴落、情況嚴重,當時自創「仰天忍淚」方便化妝師化妝,更分享了當時情緒出現問題的兩大成因,直指有借戲中怒摑祖藍一幕發泄負能量。

 

第三集嘉賓係Fiona。

原來Fiona同祖藍都識咗18年。

Fiona笑言啲閨密任務紙似肉桂條,真係虧佢諗得出。

祖藍當年對Fiona嘅第一印象係「咩都笑得一餐」。

祖藍單刀直入狂Chok對方戀愛史,Fiona亦坦率回應:「我入行17年,點會冇拍過拖?但我每次都會話冇拍,你諗吓分手時幾咁痛,仲要做訪問解釋喎!」更自爆沒試過拍散拖,大概拍過四次,還撒嬌表示「拒絕再玩」。至於近一年Fiona留守北京工作,坦言未試過獨居,因此仍不適應,除了經常與媽咪視像通話,更化身「動物託兒所」排解寂寞。 

 

Fiona 入行後曾受情緒困擾。

Fiona 坦言入行17年拍過4次拖,每次分手都好痛。

 

Fiona 與房祖名拍電影《早熟》時傳過緋聞。

亦曾與方大同傳緋聞。

 

又Fiona承認當時有將負能量發洩喺祖藍身上,兩人共過患難,難怪成為閨密。

Fiona 自創「仰天忍淚」,方便化妝師化妝。

 

星島新聞集團慶回歸25周年專題網站,請即瀏覽

即時娛樂