謝安琪遷就方皓玟音域要升三度半 音樂會尾場作網上直播

謝安琪(Kay)及方皓玟將於本月13及14日攜手假亞洲國際博覽館舉行音樂會,昨日(6日)二人率先為廣大樂迷帶來喜訊,宣佈於尾場推出網上直播,實現音樂無遠弗屆的精神。近日二人密鑼緊鼓籌備演出,方皓玟不諱言被Kay的歌曲考起:「佢啲歌好難唱,而且每一段歌詞都唔同,所以有好多歌詞要記。」到時會唔會有提詞機?她說:「我唔知自己挑唔挑戰到。」而Kay則化身「謝升Key」:「因為我哋嘅音域好唔同,唱佢嘅歌我要升三度半先唱到。」

 

二人的音樂會尾場會作網上直播。

二人積極排練。

 

兩大本地歌姬主打貼地,首首金曲膾炙人口,令人期待今次的歌單編排,方皓玟笑指導演是「魔鬼」:「佢話我哋有好多歌可以揀,但係最後又唔畀我哋唱。」Kay笑言:「我哋可以照唱,到時唔走、繼續唱。」

 

方皓玟指謝安琪(右)的歌曲好難唱,因每一段的歌詞都不同。

仲有操體能。

 

星島新聞集團慶回歸25周年專題網站,請即瀏覽

即時娛樂