十幾億拍爛片

Netflix平台上,乜種類電影、電視劇都有,有的經典製作,也有現代製作。

  同時,也擴闊到大量不同國家出品。若果冇N記,香港人好難知原來土耳其及印度製作,水準可以咁鬼高,尤其毋須好似荷里活咁,大都是用錢錢錢堆砌出來而文化單薄。

  既有如此多品種,放在同一平台,咁就出現——不怕不識貨,最怕貨比貨。套套放在同一水平上比試,於是,「邊個冇著褲」,一眼睇晒。事實,超過五成作品,小弟只睇五分鐘就收工,無謂浪費時間。

  有件事好奇,以N記的管理層咁精明,睇盡咁多精品,到自己出品時,應該冇理由拍垃圾 ,係咪?哈,原來唔係!尤其是億億聲(美元)外判的,經常畀 大導演、大明星當水魚撳,不但交行貨,間中簡直交垃圾!

  最經典例子為《紅色通緝令》(《Red Notice》),去年上架,由大隻佬狄維莊遜、賴恩雷諾士及姬嘉鐸(以色列小姐)主演,如此卡士,若正正式式拍一套大電影,邊有得輸 ,反之,應該是質素保證。點知,唉,爛到出汁!真係MM聲(睇 十五分鐘已經忍唔住)。喂,十一億港元的製作,竟然拍 咁屎出品,點解N記會收貨?另外,幾個大明星掠完天價片酬,交出如此質素演出,究竟有冇演員道德?

  N記一套又一套巨額製作垃圾出籠,《超時空亞當計劃》也如此。

  最新上架,又係大卡士,靚仔巨星萊恩雷諾斯擔正主角,監製及導演更用到荷里活A級的羅素兄弟。

  又係,若真真正正拍套荷里活大製作,點會失手?今次呢套《灰影人》(《The Gray Man》)又如何?

  若論製作技巧、電腦科技、爆破打鬥、氣氛製造,合晒水準,不過……唉。

  唉乜呢?因為劇本大話西遊,犯駁處處,將美國CIA搞到似無厘頭亂 謀殺中心,毫無邏輯與章法。咁爛劇本,導演會飛都拍唔出有格調電影啦。今次N記又再浪費十幾億元!

Uncategorized