聲夢2丨文佐匡欠自信搞到導師頭痛 泳兒成功點醒感動爆喊

TVB選秀節目《聲夢傳奇2》最新一集亮點落在文佐匡(Sean)身上,曾到韓國做練習生的他,舞功和外型都有番咁上下,但他卻零自信,綵排期間多次洩氣兼放棄,導師泳兒大感頭痛:「Everyone is Special!你唔好再諗其他人,唔好去比較,唔好覺得自己愈嚟愈差。」最終點醒Sean,在台上又Rap又跳又唱,重拾自信,令泳兒忍不住感動爆喊。

 

Sean獲泳兒點醒。

Sean(左)零自信,綵排期間多次洩氣。

泳兒見到Sean(中)想放棄,出招進行心理輔導。

泳兒見Sean有所轉變好感動,之後仲哭成淚人。

 

此外,XiX成員Kiele、Caitlin二重唱組亦在最後衝刺階段盡情地「我超越我」,她們選唱《If I Ain’t Got You》是Kiele去年參加《聲夢JUNIOR》的滑鐵盧作品,為展示「邊度跌低、邊度爬返起身」的決心,她們在「爸爸」郭偉亮(Eric Kwok)帶領下,到著名音樂人杜自持的家中拜師學藝,獲對方拍手兼大讚有顯著進步。最終兩人獲現場評審不少正評,連向來要求甚高的伍仲衡也讚不絕口。

 

Caitlin(左)及Kiele二重唱。

Eric Kwok帶Caitlin和Kiele向杜自持取經。

杜自持聽到拍晒手同大讚。

 

星島新聞集團慶回歸25周年專題網站,請即瀏覽

即時娛樂