MIRROR演唱會周邊商品曝光 MIRO嬲爆再次冇得優先訂購

MIRROR將於本月底舉行首個紅館演唱會,早前鏡粉們為撲飛,可謂出盡法寶。昨日(6日)MIRROR的官方社交平台就率先公開演唱會周邊商品,當中包括毛巾、應援扇、Tee、襟針、口罩、相集等,相當吸引,不過MIRO(Fans暱稱)對於今次沒有出應援手燈就有點失望。

 

MIRROR本月底將舉行首個紅館騷。

 

官方公佈今次演唱會的周邊商品,有Tee。

 

有Pin Set。

 

印有鏡仔嘅扇仔。

 

Boxset。

 

Postcard。

 

官方表示今次所有商品將於MOOV Shop率先獨家網上預購,購買詳情將於稍後公佈。不少早前課金入官方歌迷會的會員(MIRO)對於再次冇得優先訂購大感不滿,更自嘲是:「MIRO地底泥」、紛紛留言怒爆:「都唔知MIRO係有啲乜優先,演唱會飛無得優先訂,連周邊都無得優先訂,不如講吓有乜用」、「點解唔係MIRO官網賣先?MIRO又要同黃牛搶嗎?」、「請尊重吓入咗會嘅MIRO」等等。

 

睇完啲相,入咗歌迷會嘅Fans好快啲訂購?Sorry嘞!今次所有商品MOOV Shop率先獨家網上預購呀!

 

入咗會嘅MIRO梗係嬲啦! ​

 

原來入咗會嘅MIRO,好多嘢都冇優先……MIRO想知咁入會為乜?

 

星島新聞集團慶回歸25周年專題網站,請即瀏覽 

即時娛樂