阿Sa《神探大戰》穿底衫褲化醜妝上陣 驚青開車差些撞死劉青雲

由劉青雲、蔡卓妍(阿Sa)及林峯等主演的英皇電影《神探大戰》,將於本月21日上映,阿Sa今次飾演女幹探,戲中嘗試出道以來很多個第一次!由於戲中有飛車場面,阿Sa坦言有面對生死關頭的感覺:「我真係好怕揸車,加上對機械運作又唔係好了解,但今次就要做到好似賽車手,有一場我真係差啲喺公路上撞死青雲!因為一邊揸車一邊演戲,加上因為裝咗燈,左右兩邊嘅倒後鏡我真唔係好睇到,一轉彎,差啲就撞上另一架車,之後又幾乎cut綫撞車,我冇出聲,青雲都好靜,然後停喺紅綠燈,我望住佢有啲心虛,佢又望住我,真係爆笑!我差啲撞死咗個影帝,好驚呀!」

 

阿Sa在戲中飾女幹探。

 

要駕車載住青雲。

 

唔講大家真係未必認到呢個係阿Sa。

 

呢個組合都幾新鮮。

 

此外,今次阿Sa還要拍跳海戲,更要全身化特技妝、每次要花6至8小時,然後要走一條很臭的坑渠及很多爆破場面,透露回家發現身上有損傷。此外,戲中阿Sa的角色是大肚婆,她亦花了不少時間睇片學孕婦的舉止,做足功課。

 

阿Sa話差些撞死青雲……

 

要扮大肚婆。

 

青雲再度跟韋家輝(紅衫)合作。

 

星島新聞集團慶回歸25周年專題網站,請即瀏覽

即時娛樂