鏡粉鬧爆MIRROR演唱會賣周邊安排 官方撲火再被批:完騷先出貨?

MIRROR將於本月底舉行首個紅館演唱會,昨日(6日)MIRROR的官方社交平台就率先公開演唱會周邊商品,不過就引來鏡粉不滿沒有出應援手燈。而且官方表示今次所有商品將於MOOV Shop率先獨家網上預購,不少早前課金入官方歌迷會的會員對於再次冇得優先訂購大感不滿,亦擔心貨源不足最後又要同黃牛搶。

 

昨日(6日)MIRROR的官方社交平台就率先公開演唱會周邊商品。

 

早前課金入官方歌迷會的會員,對於再次冇得優先訂購周邊商品大感不滿。 ​

 

MOOV似乎聽到鏡粉的不滿聲音,今晚再於社交網公佈MIRROR演唱會周邊,可於7月8日上午11點開始透過MOOV Shop預購,又強調:「網上預購商品貨量充裕,唔使擔心訂唔到。」而7月中亦會有Pop-up Store現場發售演唱會周邊,不過就要網上預約取籌,「每日籌號有限,於現場購買每款商品亦設有限購數量。」至於鏡粉對冇得優先訂購大感不滿,官方亦表示:「下星期仲會陸續公佈更多活動消息,都會有MIRO獨家專區及MIRO優先體驗安排,記得留意!」

 

MOOV今晚再出Po強調網上預購商品貨量充裕。

不過留言就集中針對網上預購演唱會周邊後的出貨日期來批評,事關官方講明8月下旬至9月下旬開始發貨,到時都已經開完個演唱會嘞……「過晒演唱會先送貨,咁買黎做乜?諗住着件Tee去睇演唱會,可以慳返」、「吓?演唱會應援…但演唱會後先有?」、「演唱會merch(商品),但冇得演唱會用」、「完左演唱會先發貨係咩玩法」,睇嚟又激嬲米飯班主,呢次點收科呢?

 

完騷先出貨令鏡粉不滿。

 

鏡粉想着住件Tee去睇騷㗎嘛……

 

唔知今次官方點拆呢?

 

星島新聞集團慶回歸25周年專題網站,請即瀏覽 

 

即時娛樂