Jace任馮允謙個唱嘉賓送上第一次 觀眾超級熱情足足「安歌」4次

馮允謙(Jay)為出道10周年舉行的首次個人演唱會,昨晚(4日)於StarHall舉行第3場,金像導演莊文強、陳柏宇、李幸倪(Gin Lee)、RubberBand主音6號與太太Tim Lui、電影《媽媽的神奇小子》男主角梁仲恆、少爺占、蔡浩然、男子組合ERROR隊長梁業(肥仔)和女子組合COLLAR隊長Gao、芯駖、Winka、Candy和Marf等捧場,其中Marf是Jay的忠實fans,因此全場落力揮動燈棒,又唱又跳,非常投入。

昨晚表演嘉賓為陳凱詠(Jace),她跟Jay手拖手合唱由男方為她作曲的《Long D》,Jay讚Jace人靚聲甜,又佩服她除了是歌手和DJ,還參演舞台劇,Jace聞言謂:「係好忙,但知道你請我做嘉賓,我一定一定要嚟,今次係我第一次做演唱會嘉賓。」Jay即笑說:「你嘅第一次就畀咗我?」台下即傳出不少笑聲。
 

 

雖然昨晚是第3場,但Jay的狀態依然很好。

 

COLLAR幾位成員到場睇騷。 ​

 

還有ERROR的肥仔。

 

隱約騷下胸肌。

 

另外,Jay感謝專程從加拿大回港的媽咪;每晚到場支持後回家再煲羅漢果水給他養聲,至於爸爸,Jay笑說:「爸爸嬲咗我,佢嬲我爆佢睇完第一場騷太攰,噚晚寧願喺屋企煲劇,所以今晚都唔嚟!其實爸爸好錫我,每晚完騷返屋企,佢都會煮嘢畀我食。」而且Jay表示其創作深受爸爸影響:「我喺加拿大長大,但爸爸喺香港工作,太掛住爸爸就去摷佢啲嘢,點知搵到佢收埋好多帶。咩帶?錄音帶呀!爸爸特別鍾意梅艷芳、張學友嘅廣東歌,所以我細個成日聽。我發現自己最初寫嘅歌,都有啲90年代廣東歌嘅感覺。」接着Jay選唱張學友的《分手總要在雨天》和張國榮的《不羈的風》兩首經典廣東歌,而昨晚觀眾反應熱烈,足足encore了4次才完結。

 

Jay曾為Jace寫過歌。

 

Jace笑言自己的第一次給了Jay。

 

昨晚觀眾十分熱情,足足encore了4次。

 

星島新聞集團慶回歸25周年專題網站,請即瀏覽 

即時娛樂