馬國明女友去澳洲惟踢波消磨時間 林夏薇自稱「飯桶」澄清冇暴瘦

TVB今日與內地紫荊文化集團舉行「戰略合作協議簽約儀式」,馬國明、林夏薇、胡定欣、黎諾懿等小生花旦齊現身撐場,場面熱鬧。剛完成新劇《法言人》的馬國明透露暫未再開劇,將休息兩個月,笑言現時正職是踢波。為何有空檔何不抽時間結婚?馬國明聞言笑說:「唔係有時間就結婚嘅,湯洛雯最近去咗澳洲做嘢,我都有工作,所以冇一齊去。」是否小別勝新婚?他甜笑稱:「小別完之後話俾大家知。」

 

TVB今日與內地紫荊文化集團舉行「戰略合作協議簽約儀式」。

 

馬國明及林夏薇早前一同合作拍《法言人》。

 

靚湯近日亦有貼出在澳洲的相片。

 

薇薇對於參演新劇的監製傳出染疫,她表示:「只知監製唔舒服,為安全起見停工一日做消毒,已經復咗工,而家密集式拍攝,只係日前打風停工。」她又表示拍劇存在疫情問題,也不能擔心太多,唯有做好防疫措施。薇薇昨晚(4日)在社交網上載跳舞片,但被網民指瘦到「皮包骨」,她笑言只是角度問題,並自嘲「飯桶」:「一向都咁瘦,廠有磅,我每日都上磅,最近反而肥咗,就快100磅,自己嘅食量都好大,食好多飯係飯桶,因開工要好多能量,就算半夜都會食飯、飲湯,食唔肥都係好事。」薇薇亦表示期待北上發展,希望更多新嘗試;而馬國明則沒所謂,坦言只希望有更多機會搵錢,追問是否賺老婆本?他則謂:「唔一定係老婆本,我都要養屋企人。」

 

薇薇表示自己是飯桶一名。

 

薇薇昨晚在跳舞片中,被指皮包骨。

 

星島新聞集團慶回歸25周年專題網站,請即瀏覽   

即時娛樂