快搞「震腦俱樂部」

任何一家公司、一個機構、一個城市、一個國家,要發展,要前進,其中一項必備元素——創意。不過,並非口 封個官做「創意XX局」就等於有,必定要由上而下,由下而上,皆知道乜叫創新思維。

  小弟做 三十幾年公務員,絕對清楚官場文化,多數唔想 ,怕瀨 。舉世皆如此,做官,一定先自保,反正做又三十六,唔做又三十六,你多多事試呢樣、試 樣,出 事上司會唔會攬你?官場「老是佛」上司最叻劃清界線。因個個就快夠鐘咬糧,又點會喜歡「搞搞震冇幫襯」下屬?

  當年曾蔭權做特首,一再強調公務員要——Think Out of The Box!仲出埋MEMO指示。

  不過,一去到各大部門,小弟就聽到「雜音」:「喂,處長支唔支持先?Out of The Box之後領 點搞?畀老細 時搵『煲呔』申訴乎?」

  好 ,如今新政府開波,會否大刀闊斧改變層層官僚自保文化呢?且看超哥了。

  前晚與一退休頂級高官T叔晚飯,佢最支持創意,在任時已經常請具反斗思維的年輕IT人飲酒亂 「震腦」(Brain Storm)。如今,T叔雖已退下,也年過七十,但腦筋仍非常靈活,創意澎湃,例如認為:「港珠澳大橋乃最佳無人駕駛實驗場。因一條直路,唔使又停又開,尤其疫情時,可以防感染而運送大量貨物,幾正?如今中國的電動車技術,已去到世界頂級,唔用,實在太浪費。條橋也如是,為乜唔用盡?」

  單單講一個意念,已知T叔對港人港事仍非常上心,可惜已經不在位矣。

  小弟同佢有個共同概念。新政府應立即搞個「腦震盪俱樂部」(類似中央政策組),網羅腦筋靈活創意澎湃年輕專業人,齊齊在無拘無束無官方身分下, 杯啤酒任 ,就改善香港出謀獻策。佢 可以齋講唔使做,冇心理包袱下,必定爆出N咁多靚「橋」,慢慢可逐一變成新思維政策。

Uncategorized