陳凱琳PO慶生相唔避忌 龍鳳胎細佬Derek佔兩張合照

陳凱琳(Grace)的龍鳳胎細佬Derek,因為混血外貌而被林作不停挑機,以1,000萬元要求陳爸爸與Derek驗DNA證父子關係。事件擾攘多時,至Derek宣佈離開香港而暫告一段落,至於Grace就完全冇受事件影響。昨日(30日)她於社交網貼出一系列的家人及朋友同佢慶祝31歲生日嘅照片,當中除了跟老公鄭嘉穎的甜蜜合照,與閨密劉穎鏇和龔嘉欣的玩樂照片,亦有跟Derek及家姐Joyce的三姊弟合照。

 

陳凱琳懶理是非,同家姐及細佬慶生。

 

Grace過咗一個好快樂嘅生日月,PO相之餘亦有感而發:「六月真係一個好月份,可以同家人合照,同老公一齊過,試食好味新餐廳,同最好的朋友相聚,收到大量的鮮花及有意義的禮物,感謝大家的生日祝福。」Grace藉着家庭照力證一家人情不變,不過有酸民留言表示:「呢段時間,唔po家庭照好過 po,證明你哋十分介意」、更有人繼續將焦點放在姊弟的樣子上:「其實大家姐同細佬都有啲似樣吖」。

 

揸機嘅朋友係咪飲咗酒?

 

張相意境好高。

 

同朋友合照。

 

玩得好開心。

 

收到好多花。

 

星島新聞集團慶回歸25周年專題網站,請即瀏覽

即時娛樂