畢生難忘的賽事

(曾智華)

  馬會舉辦《25年我最難忘賽馬時刻》,慶祝香港回歸二十五載。論回歸後的政治演變,真是百般滋味在心頭。咁,論馬又如何?有趣得多!

  過去二十五年,相信不少馬迷最難忘的一場,並非甚麼大賽,而是在二○一六年七月一日的一場新馬賽。

  當日告東尼派出初次亮相的「巴基之星」。十四匹馬出賽,此駒賠率十六倍,屬於冷而非大冷,即信心麻麻。

  出閘!呢匹BB好似唔識跑加唔想跑,包大尾,入直路時仍是第十四位(十四隻!),套用馬場術語——可以撕票!

  點知神奇事件發生!隻馬突然似食錯藥兼馬神上身,最後一百五十米如飛殺上,逢馬過馬,收韁而贏!呢條片大家可上網重溫,簡直難以想像,冇人會忘記!

  最難忘賽事,已經成為國際馬圈新聞,其他任何一場皆冇得揮。

  好 ,至於我個人最難忘的賽事,又是哪一場?「案件重演」,發生在一九九三年二月七日。

  當時小弟與大群聖若瑟書院舊生組 個「笑口組團體」,以七十多萬元買入一匹Northern Bay(名種)子嗣。四歲到港,各人大想頭,取名「好易贏」,由練馬師岳敦引入及訓練(即只有佢才知隻馬有幾多料!)。

  初初亮相行圈,岳敦及騎師靳能皆指此馬冇機會,六十八倍,先熱身一場。

  我 個個信,冇買,齋睇!

  結果?隻馬未入直路,「金毛獅王」靳能已擺明「搶錢」式搏殺,咬住後來升頂班的「一定威」 鍊,兩隻馬單打獨鬥足足一條直路,「好易贏」終只輸半馬位。意即呢場岳敦及靳能「收埋食」,Q派一千六百幾元!我 成個「笑口組」慘變「喊口組」。最大鑊,搏盡一場後,隻馬從此散晒,終未W過就退役。你話 ,咁畀人當水魚撳,係咪畢生難忘 ?

  今晚尾場一千米,明星馬「華麗活力」當然 晒飛!不過,大家記唔記得潘頓上周六點跑全熱門「少爺仔」呀?

  提議大家記得預埋「你知我勝」及「紅酒之寶」!

Uncategorized