Edan阿Dee Locker夠默契似兄弟 《闔家辣》入圍海外電影節響頭炮

鄭中基、梁詠琪、呂爵安(Edan)主演,吳君如擔任監製兼演出的溫情電影《闔家辣》,即將在下月14日上映,而電影公司今日率先帶來好消息,就是電影入圍紐約亞洲電影節及加拿大Fantasia Film Festival兩個電影節,為這齣香港首部暑期賀歲片打響頭炮。

導演鄭晉軒得知好消息,坦言感到超級興奮:「我覺得一部講廣東話嘅電影可以衝出香港,係一件好開心嘅事,因為本身故事都係真人真事改編。其實今次套戲嘅故事係一個好好嘅的機會,畀大家可以認識關於香港嘅另一面,亦是我最想睇到,希望大家睇到呢部電影喺創作上嘅故事,睇到呢一代香港人嘅電影。」

 

原定今年農曆年上映,但因疫情而押後至下月。

 

導演鄭晉軒(左)感到十分開心。

 

Edan在戲中要面對買樓壓力。

 

另外,戲中情同手足的三兄弟,Edan跟何啟華(Dee)及林家熙(Locker)飾演情同手足的好朋友,雖然阿Dee和Locker之前各自跟Edan合作過,但今次是他首次跟兩人一同拍電影,依然默契十足。其中一場大排檔盡訴心中情戲就講到Edan的家人希望他買樓,身為兄弟的阿Dee和Locker陪飲又陪傾,正式拍攝時都真的有飲酒落肚,多少有些醉意,更加投入戲內的氣氛。

另外,Edan、阿Dee和Locker都有跟前輩鄭中基同場演出,一同拍攝在的士上的戲份,其中飾Edan老竇的鄭中基是的士司機,三人坐於後座「聽教」,未正式拍攝時,三人跟鄭中基和監製陳可辛一同討論劇本、對白和試戲,在面對前輩時他們都會表現得較為恭敬,但3人未埋位時即放鬆傾偈及跳舞,認真似足3兄弟。 

 

三人扮學生都沒有任何違和感。

 

阿Dee(右起)和Edan及Locker首次合作拍戲。

 

鄭中基在戲中飾Edan老竇,是的士司機。

 

星島新聞集團慶回歸25周年專題網站,請即瀏覽

即時娛樂